Bokat och klart

Bld från www.yasuragi.se
Efter bröllopet bär det av till Hasseludden där jag och E bokat en svit för två nätter. En liten bröllopsresa med avkoppling och tid för varandra. Ser fram emot härliga bad, Teppanyaki, massage och att strosa runt i yukata, en traditionell japansk badrock. Sist vi var där varvade vi mellan yukata och badkläder under hela vistelsen. Vi bytte inte ens om till middagen, och då hade vi ändå med oss en stor resväska med kläder! Så om ni planerar att åka dit så är mitt bästa tips att packa lätt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilken fin blogg och grattis till ert bröllop!

Har ni funderat över någon fotograf? Jag är en frilansande fotograf och journalist i Stockholm!

Titta gärna in på min hemsida, www.linneasundberg.se

Hälsningar Linnéa

2012-05-24 @ 21:43:00
URL: http://www.linneasundberg.se
Postat av: Marknadsundersökning - Bröllopsfotografering

Delta gärna i denna undersökning: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE9UaGg0eE9iMEtnd0hiVjU5RU15Z0E6MQ

2012-10-11 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0